dijous, 26 d’agost del 2010

Es fregava contra la meva ànima,
més dura que mai, impossible.
Parlàvem d'allò que es parla,
un vessar de paraules
fantàstiques, netes, intrascendents,
com aigua damunt les roques
regalimant-tornant a la mar.
La retòrica que ens allunya
de l'embolcall
que em perfila l'espiga,
i així era molt millor.
Els pits dins les seves càpsules de cotó,
la roba interior com una barrera d'infant,
tot innocència,
les mans separades
a una acció de distància,
i els nostres ulls
dins els nostres ulls,
sabent-ho, amagant-ho.

Ho vaig pensar breument
però no em vaig moure gens.
Potser només havíem de parlar.
Potser ja ens estimavem prou
d'aquella manera.

1 comentari:

Anònim ha dit...

"La retòrica que ens allunya
de l'embolcall
que em perfila l'espiga..."

Potser.

Però... i si potser alguna vegada decidim moure'ns una mica?


M'ha encantat, Pau. És tan sentit, tan senzill, tan transparent, tan cert.

Preciós.

Gràcies!
m*